Contact
Hier komen is gemakkelijk. Zie onze Google-kaart voor een gedetailleerde routebeschrijving.
TOEGANGSKAART
Vraag je je af hoe je hier komt?
CONTACT
Bel, mail of gebruik ons contactformulier
FAQ
Antwoorden op veelgestelde vragen.
CONTACT OPNEMEN
Bel ons op
Stuur ons een e-mail
op reception@urbanlodge.be of gebruik ons contactformulier
Adres
Esplanade 2, B-4050 Chaudfontaine
NOG VRAGEN ?
U kunt uw reservering 24 uur per dag, 7 dagen per week per e-mail maken op: reception@urbanlodge.be
Elke residentie biedt een reeks diensten en faciliteiten, zoals TV, telefoon, internettoegang, wekelijkse schoonmaak, verschoning van bad- en bedlinnen, wasserij, parking...
Bij aankomst is uw bed opgemaakt met 1 laken, 1 dekbedovertrek en 2 kussenslopen per bed, 1 badlaken en 1 handdoek per persoon, 1 badmat per appartement. Een extra kit is op aanvraag verkrijgbaar (optioneel)
De flat is schoongemaakt voor uw aankomst. Voor langere verblijven wordt wekelijks een extra schoonmaak gedaan.
Vele betaalmiddelen worden geaccepteerd om uw verblijf te betalen: Visa, Mastercard en American Express,...
In de residentie URBAN LODGE kunt u vanaf 15.00 uur bezit nemen van uw appartement. De appartementen moeten op de dag van vertrek om 11.00 uur verlaten zijn.
Bij uw reservering vragen wij u uw exacte aankomsttijd aan te geven. Indien deze tijd niet kan worden gerespecteerd, verzoeken wij u ons zo spoedig mogelijk te informeren. Aankomsten buiten de periode van 9 tot 5 zijn mogelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week (zie hieronder).
Als u buiten de receptie-uren aankomt, legt ons team een envelop met uw naam op de balie bij de receptie van de residentie. De code voor de toegangsdeur van de residentie wordt u op de dag van aankomst per e-mail toegestuurd. Het nummer van uw flat wordt u ook meegedeeld in de e-mail en op de enveloppe.